C profiler - der kan tælle instruktioner

Hej

Jeg sidder og udvikler noget ret simpel kode til en MicroBlaze, og har i
den forbindelse brug for en profiler der kan tælle instruktioner.

Jeg har prøvet gprof, som så vidt jeg kan se arbejde ved at se hvor lang
tid hver funktion/kodelinie forbrugere. Problemet er bare, at mit
program er så lille, at det tager 0.00 sekunder at eksekvere :)

Findes der en profiler der kan tælle antallet af instruktioner?

Alternativt kan jeg få gcc til at lave en assembler fil og så ellers
tælle, men det vil jeg nu gerne undgå :)

mvh
Christoffer

--
Christoffer Kjølbæk - 23 49 91 16