Re: [PROGRAMMERING] [c++] IDE erfaringer

On 2008-10-04, Michael Rasmussen <sslug@sslug> wrote:
> --Sig_/uO.Ie+_adHBcak_R/g6YIIj

> 5) IDE'et kan anvendes p=E5 flere platforme, gerne mindst linux + windows.
> KDevelop findes kun til Linux.

Det er dog en stakket frist.

Kdevelop er ikke udgivet til kde4 endnu, men det sker forhåbentlig snart. Og
kde4-ting kører så vidt jeg er orienteret på linux, mac, windows, *bsd,
solaris og mon ikke der er noget jeg har glemt.

/Sune

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2008-11-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]