c++ style checker

hej liste

Jeg leder efter et program som kan give mig en liste over brud på kodestilen.

Som eksempel, tænker jeg på navngivning af variable og klasser (Fx. at member
variable starter med 'm_') og indenteringer.

Jeg har set at g++ har en -Weffc++ parameter, men umiddelbart leder jeg efter
noget hvor jeg kan oprette mine egne regler for kodestilen.

Hvordan sørger I for at jeres kodestil matcher på tværs af gruppen?
Kender I et godt stykke software, som bringe den slags frem i lyset?

mvh
morten
--
Morten Bo Nielsen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2008-11-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]