[python] blank linke med optparse

Hejsa

Jeg anvender optparse til at parse commandline options.

Jeg kunne godt tænke mig at indsætte en blank linje i det hjælpeoutput der udskrives hvis man kalder med optionen -h, simpelthen for at gruppere sammenhørende options og dermed gøre outputtet mere overskueligt.

Jeg synes ikke jeg får noget fra google (sikkert fordi jeg ikke ved hvordan jeg skal spørge), er der nogen her der har erfaringer i denne retning?

--
Atte