[c++] IDE erfaringer

Hvad er jeres foretrukne C++ IDE under linux?

Jeg vil foretrække at høre personlige erfaringer, gerne en sammenligning af hvad du har prøvet.

Jeg har selv kun lige lugtet til

Code::Blocks ( Som gør et godt førstehåndsindtryk, men crasher lidt for ofte for mig )

Eclipse ( som jeg ikke rigtig kan blive klog på, lidt svær at gå til, men jeg hører meget godt om JAVA delen, og prøver at hitte ud af hvor moden c++ delen er )

NB: Jeg er selv erfaren Emacs bruger, men jeg leder - med al respekt for Emacs - efter noget mere rendyrket IDE.

/ Kristian