Re: java 3d

On Sat, 13 Sep 2008 14:01:16 +0000, Jørgen wrote:

> Den er aldeles ikke ubrugelig.
> Der er mange links, ja, 500000; men Google sorterer links så de mest
> relevante vises først.

Og du tror ikke at Google er almen viden for en der spørger på SSLUGs
mailinglister om nogen _kender_ en guide ?

> Nr. 3 og 4 er

[...]

> Dvs. en tutorial for begyndere og en med demonstrationer.

> Ok, jeg kender dem ikke; men det skulle da være mærkeligt om de ikke
> skulle kunne bruges.

Enhver kan selv søge på Google, så når man spørger på en mailingliste er
man sandsynligvis ude efter et lidt mere kvalificeret svar end nogle
millioner links hvorom anbefalingen lyder: "jeg kender dem ikke".

Pointen er at dit svar ikke bidrager med nogen som helst konkret viden
om emnet - en anbefaling om at søge på Google er at gøre grin med folk i
denne sammenhæng.

  Mvh.

--
 "Even if you don't have all the things you want, be          Adam Sjøgren
  grateful for the things you don't have that you        sslug@sslug