Re: java 3d

On Sat, 13 Sep 2008 11:42:40 +0000, Jørgen wrote:

> Prøv google: Java 3D tutorial
> Der er mange links.

Ja, ca. 87 millioner links - det er en ret ubrugelig anbefaling?

Mon ikke det er derfor kristian spørger på en mailingliste om der er
nogen der _kender_ en guide, altså nogen der har nogle _egne konkrete
erfaringer_ at dele?

Når man kender SSLUGs mailinglister kender man såmænd nok også Google.

  Mvh.

--
 "I myself have spent many an enjoyable hour in my            Adam Sjøgren
  spare time not collecting stamps."                     sslug@sslug