Re: [PROGRAMMERING] Programmering af en server

Michael Rasmussen wrote:
On Fri, 22 Aug 2008 17:11:50 +0100
Jens Bang <sslug@sslug> wrote:

Men i den forbindelse har jeg brug for noget info om sockets under Linux (da jeg aldrig har prøvet at kode sockets før). Er der nogen på listen der kan pege mig i retning af en URL eller to med den slags info?

Denne kan jeg anbefale:
http://beej.us/guide/bgnet/output/html/singlepage/bgnet.html
(Brugt som læs selv for datamatikerstuderende)

Den første bog i Beejs liste, "Unix Network Programming vol. 1", er, efter min mening, helt uundværlig for en netværksprogrammør.