Re: [PROGRAMMERING] Fora for XML, XML Schema oa

Michael Rasmussen wrote:
On Wed, 21 May 2008 11:31:40 +0200
Michael Greve <sslug@sslug> wrote:

Jeg befinder mig nogle gange i en situation hvor jeg har brug for at stille spørgsmål omkring XML, XML Schema, Xquery, osv. Til trods for at det er ganske udbredte teknologier, så har jeg endnu ikke fundet nogle fora som ikke er til brugere af et bestemt software. Hvad
bruger I? Engelsk, dansk, det er mig underordnet :)
Det vil, IMHO, være helt OK at spørge om den slags her. Om det er på
engelsk eller dansk, er fsv. underordnet:-)
Dejligt :)
Jeg er stadig interesseret, hvis nogen skulle kende nogle fora.
Velkommen til:-)

Mange tak!

Michael Greve