Fora for XML, XML Schema oa

Hejsa,

Jeg befinder mig nogle gange i en situation hvor jeg har brug for at stille spørgsmål omkring XML, XML Schema, Xquery, osv. Til trods for at det er ganske udbredte teknologier, så har jeg endnu ikke fundet nogle fora som ikke er til brugere af et bestemt software. Hvad bruger I? Engelsk, dansk, det er mig underordnet :)

Tak på forhånd.

Michael Greve