EJB 2.0 Spørgsmål

Hejsa,

Mit problem er at jeg ved relativt lidt om EJB's og da vi er under tidspres har jeg ikke mulighed for at hygge mig med en bog eller to, så jeg håber nogen her på listen kan give mig et svar eller et par pointere om hvad jeg bør gå efter.

Vi har et system, hvor vores logging skal ske kryptografisk, hver record bruger en nøgle der er baseret på den forrige, hvilket betyder at rækkefølgen er kritisk! Dette betyder også at vi kun tør tillade en enkelt tråd at generere log records!

Vi har forsøgt at løse dette med Singleton Session Beans, uden held - da vi gerne har en del tråde kørende i vores cluster. Vi vil derfor gerne kigge på alternativer, herunder Entity Beans, men den information jeg har fundet indtil videre er ikke ligefrem opløftende.

Umiddelbart burde dette problem ikke være større end at andre har løst det (kan ikke forestille mig at vi er de første der skal løse sådan en opgave i J2EE!). Håber derfor at der er nogen som kan hjælpe med lidt information, eller i det mindste med et link eller to til en fornuftig løsning, da mine Google egenskaber lader til af fejle idag!

/Kim

--
"Good judgment comes from experience; experience comes from bad judgment."