Re: [PROGRAMMERING] Sybase fra C/C++

lørdag 22 Marts 2008 skrev Jørgen Heesche:
> [...]
Sybase

> http://www.mono-project.com/Database_Access
> Database Access
>  From Mono
[..]
>      * Sybase managed provider for Sybase ASE 12.0 and up databases

Bemærk, det er ASE, ikke ASA. OP har ikke skrevet noget om hvad han bruger. De
fleste bruger da vist heldigvis ASE.

Men, det er så C# - ikke C/C++.

Og, der er stor forskel.

Jeg mener at ASA under C/C++/Linux kan tilgås med TDS, som formentlig følger
med databaseserveren.

Der mangler lidt afklaring fra OP.

Mvh

Mads

The US population is 4 % of the global one. They produce 23 % of the global
pollution.