Re: [PROGRAMMERING] Sybase fra C/C++

Henrik Pedersen wrote:

> Hejsan
>
> Jeg skal have smedet en lille kodestump sammen der suger data fra en
> Sybase database server.

Qt har et udemærket database framework som understøtter Sybase. Men det var
ikke det du søgte efter. Du skal dog installerer klient biblioteket til
Sybase alligevel.

> Jeg syntes ikke at Sybase ligefrem praler af hvor man kan hente en
> connecter/driver til formålet.
>
> Er der nogen af jer der ved hvad den hedder og hvor jeg kan finde en sådan
> ?

Jeg er ret sikker på at du skal registrerer dig for at kunne hente noget som
helst fra deres hjemmeside.

   1) http://www.sybase.com/linux
   2) http://www.freetds.org. Open-source version af TDS protokollen.

Håber de kunne bruges