Re: [PROGRAMMERING] Terminering af tråde

Peter Maersk-Moller wrote:

> Hmm, epoll er vist meget Linux-specifik. Ville gerne have en portabel
> løsning, der også virker på Windows og Windows-CE.

epoll() ER Linux specifik (og endda Linux 2.5.'et eller andet og senere'
specifik), men med mulighed flere tusinde sockets ville jeg nok
alligevel vælge den mest optimale løsning på de forskellige systemer.
Kig evt. på libevent: http://www.monkey.org/~provos/libevent/
Det lægger et lille abstraktions lag ovenpå de forskellige event mekanismer.