Re: [PROGRAMMERING] [PHP] Serialisering af objekt i session

Ole Kofoed Hansen wrote:

Har du måske session.auto_start slået til? At starte en session to gange giver kun en synlig fejlmeddelelse, hvis man har sat den til også at vise E_NOTICE.

Niks. Det glemte jeg at fortælle at jeg havde kontrolleret.

Jeg kan simpelthen ikke finde nogle eksempler på hvordan man ville tildele en af pladserne i $_SESSION array'et et objekt. Kan du hjælpe?

Det er såmænd lige som enhver anden variabel. Se min kode.

Ja, det fandt jeg så ud af....
Jeg tror jeg var lidt træt i hovedet til sidst den dag.

For at sikre at vi taler om det samme er her min eksempelkode indtil videre (med session_register()):

Jeg lavede min egen eksempelkode, løseligt baseret på din. Det virkede uden problemer. Se det i funktion og med kildekode på http://tuxino.dk/~ole/objsess/

Det kigger jeg lige på. Tusind tak.

Med venlig hilsen
David List

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2008-02-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]