Re: [PROGRAMMERING] Re: Graphviz problem

On 06/01/2008, Adam Sjøgren <sslug@sslug> wrote:

> Hvad med:
>
>  digraph maze {
>    edge [ arrowtail=normal ]
>
>    1 -> { 2 }
>    2 -> { 1 }
>  }
>
> ?

Tak for hjælpen, men jeg har nok forklaret mig forkert.
arrowtail=normal giver rigtigt nok en pil i begge ender, men på alle
linier og to linier
mellem 1 og 2.

I nedenstående

digraph maze {
  1 -> { 2 3 }
}

Ønsker jeg en linie  1<->2 og en linie 1->3.

Mvh
Martin

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2008-02-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]