Re: [PROGRAMMERING] Syntax highlightmode for emacs

> Nu kender jeg intet til Emacs, men man kan normalt dele et regulært
> udtryk op: ([A-Za-z]+\()(.*)
> Det matcher første parentes vil så kunne hentes i $1 mens det der
> matcher anden parentes kan hentes i $2
>
> ---- --

Mange tak for hjælpen, grouping er lige hvad jeg skal bruge. Har udskiftet
linien med:
("\\([A-Za-z]+\\)\\((\\)" 1 'font-lock-function-name-face)

og nu virker det bare.

Mange tak igen.

MVH: Lasse

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2008-01-01, 17:38 CET [an error occurred while processing this directive]