Re: [PROGRAMMERING] c/libc kompilering til gammel platform

Morten Wegelbye Nissen skrev:
Hejsa gruppe,

Jeg ved at ovenstående måske giver lidt udtryk for uvidenhed, men jeg ved !"# ikke rigtigt hvor jeg skal starte.

Jeg er nu blevet så klog, og indset at det ganske simpelt er for komplekst, og nærmest umuligt for mig at opnå - i hvert tilfælde med min nuværende viden omkring pingvinOS :)

I mellemtiden har jeg fundet ud af at det er en Suse 7.3 som står i den anden ende, og skal modtage mine binære filer. Så min udfordring er nu, hvor finder jeg en suse 7.3? Er der nogen der kender et godt sted for sådan noget?

./Morten