Re: [PROGRAMMERING] c/libc kompilering til gammel platform

Michael Widerkrantz wrote:
Morten Wegelbye Nissen <sslug@sslug> writes:

uname -a siger dubibox, ikke noget jeg har set før.

Kan du ta reda på mer specifikt vilken kärna du kör, men framförallt vilken libc du kör?

//Udviklingsmaskine. Kerne 2.6.22-14, gcc 4.1.3, libc 2.6.1

//Target
Kerne 2.4.16, gcc N/A :( libc 2.2.4

I allra värsta fall kan du kanske kompilera programmet statiskt. Hur
mycket utrymme har du på målmaskinen till dina program?

Utrymme er jeg ikke helt med på hvad betyder, men jeg forstår hvad det vil sige at linke statisk, en option jeg overvejer lige nu.
Men hvad betyder det for performance at linke statisk?

./Morten