Re: [PROGRAMMERING] c/libc kompilering til gammel platform

Robert Larsen wrote:
Morten Wegelbye Nissen wrote:
Netop dette vil jeg gerne have noget information om, hvordan gør jeg det.

Nedenstående er lidt info fra min udviklings maskine og target.

//Udviklingsmaskine.
Kerne 2.6.22-14, gcc 4.1.3, libc 2.6.1

//Target
Kerne 2.4.16, gcc N/A :( libc 2.2.4

Hvis der er nogen der kan hjælpe mig med at kompile på
udviklingsmaksine og køre det binære output på target, giver jeg en øl
(når en sådan mulig byder sig)

./Morten

Hvilken distribution kører på target maskinen ? Du kan jo installere den på en virtuel maskine og teste løs dér.

Dunno, rigtigt.

uname -a siger dubibox, ikke noget jeg har set før.

./Morten