SSLUG's postlister uden list-id header?

Da jeg er rendt ind i at SSLUG's nntp server er blevet ultra langsom er
jeg gået over til at modtage SSLUGS postlister som e-mail

I den forbindelse vil jeg gerne sortere dem på min postserver så jeg er
fri for at gøre det i min klient.

Så er det jeg bemærker at der ikke i headerne på SSLUGS' lister er
headeren "List-Id" eller lign. header?

Her er den seneste email som lige kom ind på programmerings listen: