Re: [PROGRAMMERING] [PHP] printf formatterer ikke bredde

On Sun, 14 Oct 2007 20:04:40 +0200, David <sslug@sslug> wrote:
> Christoffer Holm Kjølbæk wrote:

> Tak for svarene til dig og Håkan.
>
> Er der ikke en ofte anvendt løsning på dette problem i PHP?
>
> Det virker i øvrigt for mig underligt at man i et sprog som decideret er
> beregnet til hypertext processering har implementeret printf så den
> netop i hypertext ikke formatterer output bredde ud fra den angivne
> mindstebredde - men det er der måske en grund til?
>
> Med venlig hilsen
> David List

Du glemmer det faktum at php er meget mere end web. Det bruges i dag til
shell scripts, gui programmer og meget andet.
--
Kim Schulz

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-11-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]