[PHP] printf formatterer ikke bredde

Kan nogen her bidrage med forslag til hvad jeg skal se efter hvis jeg skal finde ud hvorfor PHP printf funktionen tilsyneladende ikke kan formattere en minimum bredde på tekststrenge i et HTML dokument?

Jeg har prøvet med flere lærebogseksempler (PHP er endnu nyt for mig) og resultatet er hver gang det samme.

Eksempel:
printf("%25s \$%.2f", 'Total', $total);

Her kommer printf parametrene til at stå lige op ad hinanden i venstre side. Det virker fint på bash kommandolinien, når scriptets output ikke skal gennem Apache 2 og Firefox.

Med venlig hilsen
David List

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-11-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]