Re: [PROGRAMMERING] Hvorfor er 0 == 1? SOLVED

On Tuesday 11 September 2007, Jørgen Heesche wrote:
> [...]

[Snip Snip Snip]

> Hvordan se din linie 5 ud?. Det ser ud til at der står et enligt
> semikolon, som så opfattes som en kommando.

Den ser ud som du ser den ovenfor. Som jeg skrev: Jeg markerede hele scriptet
og kopierede det (med copy/paste) over i en fil.

For jer der gerne vil putte forskellige fejl ind i linie 5 er her en
copy/paste den anden vej (Ja, jeg har indsat det manglende udråbstegn efter
at have læst Martins mail).  :-)

#!/bin/bash
FileCount=0
for X in $(ls -d backup* 2> /dev/null)
do
  FileCount=$((FileCount+1))
done
echo FileCount=$FileCount

Selv med udråbstegnet får jeg fejlen.

--

        |\     _,,,---,,_       Greetings, Jens
      |,4-  ) )-,_. ,\ (  `'-'  sslug@sslug
flat file: a file with all the air out of it

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-10-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]