Re: SV: [PROGRAMMERING] Gæstebog, med kod eord problem

Jan Larsen skrev:
> Jeg siger mange tak, jeg har goggle efter et sted, som var god.

Selv om du nu har fundet en løsning, vil jeg sige, at jeg har god
erfaring med at udnytte, at der ikke findes spammere, som kan dansk. Et
simpelt indtastningsfelt og en vejledning a'la "Du akal skrive ordet
adgang med stort A i feltet herover, inden du klikker på knappen 'Send'"
har holdt to gæstebøger totalt fri for spam for mig.
Skulle en spammer en dag slippe igennem, er det en enkel sag at ændre
det ord, der skal skrives.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-10-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]