Re: [PROGRAMMERING] Gæstebog, med kodeord problem

Jan Larsen wrote:
> Hej!
>
> Jeg er ude efter en gæstebog, med det system, hvor men skal skrive nogen kareter af (som skifter hor gang til gang), som stå lidt skjult, så man ikke får så meget spam ind i systemet.
>
> Eller vis der ved hvor jeg kan komme vider med det sikkerheds system (kodeord), Jeg ved ikke hvad det system/princip hedder.
>
> Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig, da jeg er ved at drukne i spam på den konto
>
> MVH Jan Larsen

Hey

Jeg kender ikke så meget til gæstebøger, men det system du leder efter
hedder en captcha (altså et stykke grafik med en kode, man skal skrive af).

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-10-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]