Gæstebog, med kodeord problem

Hej!

Jeg er ude efter en gæstebog, med det system, hvor men skal skrive nogen kareter af (som skifter hor gang til gang), som stå lidt skjult, så man ikke får så meget spam ind i systemet.

Eller vis der ved hvor jeg kan komme vider med det sikkerheds system (kodeord), Jeg ved ikke hvad det system/princip hedder.

Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig, da jeg er ved at drukne i spam på den konto

MVH Jan Larsen

avast! Antivirus <http://www.avast.com> : Udgaende besked ren.

Virus Database (VPS): 000772-2, 04-09-2007
Testet: 04-09-2007 16:06:20

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-10-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]