Re: [PROGRAMMERING] Gode råd om valg af sprog til hjemmesiden

Robert Larsen wrote:
> Ikke hvis du udvikler til samme version som din hosting udbyder bruger
> (og med de samme extensions). Hvis det er din egen server kan du jo selv
> styre det hele.

Jeg kan, men hvis andre downloader det kan de måske ikke. Det gav mig en
del problemer, at saldi var i en PHP version, som ikke kunne køre på min
server, og ikke (eller kun vanskeligt) kunne komme til det samtidigt.

> Der er mange ting, man skal være opmærksom på, når man udvikler i C/C++,
> som man ikke skal, når man udvikler i PHP (buffer overflows bl.a.). Det
> er ligemeget hvad konceptet er.

OK. Jeg misforstod dig vist. Jeg troede, at du talte om hvor let det
ville være for en bruger at gøre ting, han ikke måtte.