Re: [PROGRAMMERING] [python] PyCrust, IDE og emacs

Atte André Jensen wrote:

* hvilke(n) editor/IDE giver disse muligheder? Har prøvet spe og eric og ingen af dem virkede specielt dynamiske,

Nå, men jeg har så prøvet en masse andre python IDEer/editorer.

Tilsidst hentede jeg wing, og efter et par 10 minutters sessions var jeg solgt. 35$ er dybest set ikke mange bas-ører og det virker super overbevisende, kan alt jeg ledte efter og fungerede med det samme.

Desværre (på en måde) for jeg ville som sagt have foretrukket et opensource projekt :-(

--
peace, love & harmony
Atte

http://www.atte.dk      | quintet:      http://www.anagrammer.dk