Re: [PROGRAMMERING] [C++] *ptr-problemer

Mads Bondo Dydensborg wrote:
> Mon ikke den prøver at sige at . er tættere bundet end *?
Jo - det var det!

> Anyway, lav
> !*input.get(ch)
> om til
> ! input->get(ch)
>
> Så burde det virke.
Jep, og det virkede også ved at sætte paranteser strategisk korrekte steder.
Nu hvor jeg så løsningen, kan jeg egentlig også se problemet, som du
nævner, med de forskellige operatorers prioriteter. Det er både nævnt og
forklaret tidligere i bogen, jeg manglede bare koblingen mellem gcc's
fejlmeddelelse og problemet :-)

> Tjaeh - måske ville du ikke have været tvunget til at spørge her, hvis du
> havde læst en anden bog...
Måske ikke, men så lærte jeg i det mindste også noget nyttigt om gcc.

> Bjarnebogen er absolut nyttig, men det er _ikke_ en  begynderbog. Det er
> det bare ikke.
Det er også mit indtryk, hvilket er årsagen til at jeg har forsøgt at
supplere med en del andet synkront. Men indimellem går det i kage.

--
//anders