Re: [PROGRAMMERING] Re: c++ Kald af andre programmer

Michael Rasmussen wrote:

> Projektets hjemmeside: http://www.lazarus.freepascal.org/

Ja, jeg har leget med Lazarus og FreePascal, men der var noget langt fra
det jeg er vant til i Delphi og det det jeg kunne lave der.
Iøvrigt har jeg Kylix i en velvoksen udgave - den er noget mere
omfattende (men ikke noget, der vedligeholdes).

Jeg er ret sikker på, at enhver kommende udgave af SuSE (og de andre
dist.) vil indeholde en opdateret c++ / eclipse, men ved af erfaring, at
den ikke har FreePascal og Lazarus med som standard. Det er i sig selv
en ret stærkt medvirkende grund til at jeg kaster mig ud i det her projekt.