Re: [PROGRAMMERING] c++ Kald af andre programmer

> Hvordan kan jeg i c++ kalde fx. "ls -ls *" eller "mkdir NytDir" og få
> resultatet ind i programmet igen?
I tidernes morgen har jeg skrevet et library der gør netop dette.
Koden er GPL og kan downloades fra min gamle outdatede hjemmeside

http://stadler.homepage.dk/computer_en.html

(I mellemtiden er jeg flyttet hjem til Schweiz. Men den gamle hjemme-
side er der stadigvæk, fordi jeg ikke kan lukke for den uden at være
connected via modem med mit gamle danske nummer til Cybercity ;-) Og
jeg bruger mine gamle Cybercity mail accounts, der modtager mange spam
mails til at træne spamassassin)

Feedback til hvor fint koden virker er selfølgeligt velkommen.

HC