Re: [PROGRAMMERING] array af funktioner, initialisering og kald af dem.

Hej Robert

Robert Larsen wrote:
Mads Bondo Dydensborg wrote:
Jeg tror iøvrigt du er igang med at lave et design der ikke passer særligt godt til C++, når du er ude i sådan noget.
Det er jeg enig i. Derfor foreslog jeg brugen af arv og polymorfi.
Faktisk kan jeg se at jeg lavede en fejl i min kode:
class Decoder {
    virtual int decode(char * p, char * t);
};
...burde have været:
class Decoder {
    virtual int decode(char * p, char * t) = 0;//Pure virtual
};

Jeg er jo nysgerrig. Hvorfor ? Er det bare en nemmere måde at skrive følgende på ?

class Decoder {
  virtual int decode(char * p, char * t) {
	return 0;
  }
};