Re: [PROGRAMMERING] configuration_t

> Prøv at grep'e efter configuration_t. Er det opensource ? Hvilket
> program er det ?

Grunden til at jeg troede der måske var tale om en generel type er, at jeg
ved en google søgning fandt adskellige kode eksempler hvor configuration_t
var anvendt, uden nogen definition eller forklaring.

Det er nu lykkedes at finde definitionen med grep. Der er tale om en alm.
struct som er defineret i en godt gemt .h fil.
Jeg skulle bare vente længe nok, det tog nemlig ret lang tid. Jeg var
åbenbart lidt for utålmodig :)

Hilsen
    Christian G. V. Bøgh