C# (mono) programmering med Gtk

Jeg er begyndt at kigge lidt på C# programmering og Gtk.

Som altid har jeg det ubehageligt svært ved at vænne mig til event
baseret programmering men læres skal det.

Jeg har dog en udfordring i at finde ud af hvordan gtk events overføres
til signalhandler.

F.eks. kunne det være en god ting at kunne aflæse en knaps label og
switche på den i en eventhandler, frem for at lave en eventhandler for
alle knapper.

Som eksempel er jeg ved at lave en lille regnemaskine - og vil helst
ikke have 11 events til at skrive i displayet hver gang man taster 0..9
og "," - og vil derfor lade alle knapper gå til en eventhandler.

Jeg synes ikke jeg kan finde noget om hvordan man aflæser objekt data
fra kildeobjektet.

Nogen forslag til hvor jeg skal kigge for at komme videre?

Mvh
Jesper "jeg burde blive ved 6805 assembler" Pedersen