Re: [PROGRAMMERING] java webframeworks

Ole Kofoed Hansen wrote:
Hvis man nu har en kunde der skal bruge noget dynamisk web og som skal
bygge videre på det, så kan man ikke bruge python
(django/pylons/turbogears) eller ruby (rails).

Hvorfor skulle man ikke kunne det? ;-)

Fordi kunden ikke kender til disse hippiesprog ;)

Hvad er der af tilsvarende kønne ting at lave dynamiske webapplikationer
i java med? Hvis man nu skal være lidt pragmatisk?

Jeg tror, at du er nødt til at vælge mellem "tilsvarende kønne ting" og "java", men jeg må dog indrømme, at jeg sagtens kan tage fejl, da min java-erfaring er yderst begrænset.

- Siemen

PS. Tak for sidst ;-)

Selv tak!