Re: [PROGRAMMERING] C++ Socket programmering, client, test af connection

On Thu, 16 Nov 2006 13:28:08 +0100, Robert Larsen wrote:
> Du kan jo bruge non-blocking IO men så skal du nok også ud i noget
> select/poll/epoll for at finde ud af hvornår der kan sendes/modtages.

I den forbindelse synes jeg, det er værd at henvise til følgende, som
jeg dog ikke har personlige erfaringer med endnu:
http://asio.sourceforge.net/

asio er på vej ind i det fine Boost C++ klassebibliotek. Det er samtidig
en implementation af det netværks-bibliotek, som nogle forventer vil
komme med i næste udgave af specifikationen for C++'s standard library.

--
Greetings from Troels Arvin