Re: [PROGRAMMERING] C Reference Manual Online

Mon ikke vi skal se på de positive sider ??
- nu har vi jo fået en ret flot "HOW-NOT-TO"!! - eller i en slags C-terminologi: "!HOWTO". ;))

(- ku' efterhånden ikke dy mig.....)

søndag 10 september 2006 17:37 skrev Thomas Arnfeldt:
> Jeg TAKKER hermed alle de destruktive feedbacks jeg har fået - TUSIND TAK
> !!!!

Prøv at se det her:

"Necessity is the mother of INVENTION
  Scepticism is the father to IMPROVEMENT
  INTERACTION promotes INSPIRATION -
  ...for the benefit of INNOVATION"

Kan du genkende det?

Hvis det er den måde du interagerer med andre mennesker på, så vil jeg blot
sige at det eneste du inspirerer mig til, er at støve mit killfilter af.

Det siger en del godt om folks positive attitude at så mange svarerede
konstruktivt på din første mail. Hvad dine svar siger om din, vil jeg end
ikke komme ind på.

Mads

P.S. Til uindviede, så er citatet fra mandens hjemmeside.

--
Mads Bondo Dydensborg. sslug@sslug
Smoking kills. If you're killed, you've lost a very important part of your