Re: [PROGRAMMERING] C Reference Manual Online

"Thomas Arnfeldt" <sslug@sslug> writes:

> I Subject skriver jeg - "Online" - hvilket jf. en af adskillige
> opslagsværker skal/kan tolkes som :

Ikke så omfattende, men jeg kan godt lide følgende:

  http://safari.oreilly.com/0596004362

Selvfølgelig i sammenhæng med SUSv3 og mansiderne.

--
 http://peter.makholm.net/ | Perhaps that late-night surfing is not such a
     sslug@sslug     |   waste of time after all: it is just the web