Re: [PROGRAMMERING] C Reference Manual Online

Til de personer - omfattende Michael Rasmussen, Jørgen Heesche og Henrik Størner - som allerede har mistolket nedenstående spørgsmål skal jeg hermed uddybe det nærmere - HVAD jeg søger:

I Subject skriver jeg - "Online" - hvilket jf. en af adskillige opslagsværker skal/kan tolkes som :

Online:
Turned on and connected. For example, printers are online when they are ready to receive data from the computer. You can also turn a printer offline. While the printer is offline, you can perform certain tasks such as advancing the paper, but you cannot send data to it. Most printers have an online button you can press to turn the machine on- or offline.
Users are considered online when they are connected to a computer service through a modem. That is, they are actually on the line.

Yderliger skriver jeg at jeg søger - "Reference Manual" - hvilket jf. en af adskillige opslagsværker skal/kan tolkes som :

Noun 1. reference manual - a manual containing information organized in a summary manner
manual - a small handbook

Det er således hverken offline man, online tutorials eller noget som helst andet jeg IKKE har beskrevet som jeg søger - præcis som beskrevet nedenfor !

hilsen

Thomas Arnfeldt

----- Original Message ----- From: "Thomas Arnfeldt" <sslug@sslug>