Re: [PROGRAMMERING] [C] gdb - hvor er min .core fil henne?

mandag 28 august 2006 21:44 skrev Hans Schou:

> Tråd? Der er kun een.

Jaja, men altså, det er jo så den tråd der bliver dumpet (det _kunne_ jo være
du lavede noget multitrådet).

> glibc: Det kan jeg ikke lige huske. Jeg kompiler static, så ldd vil
> ikke lige vise det.

Hvis det er en linux så er det formentlig glibc....

> ..."valgrind" have been Masked - anyway, jeg prøver den.

Valgrind styrer. (punktum).

Mvh

Mads

I find the whole business of religion profoundly interesting. But it
does mystify me that otherwise intelligent people take it seriously.
                                        - Douglas Adams