[C] gdb - hvor er min .core fil henne?

Hej

Jeg har skrevet et C-program der har en periodisk fejl. Under normal brug ses fejlen ca. 1 gang om ugen sådan ret uventet. Fejltypen er Segmentation Fault (det' sgu pinligt).

Så tænkte jeg at det måske var en idé at granske med gdb og så .core dump fil, men sådan en har jeg ikke. Hvordan får jeg lavet sådan en?

Hvis der er andre forslag til hvordan jeg får løst mit problem er jeg lutter øre.

/hans
--
Horsebakken 78, DK-2400 København NV, Phone: +45 2264 8020
Selvmord er en social tilpasningshandling.