[SVN] svn status spidsfindighed

Antag følgende:

1) jeg opdaterer til en bestemt version: svn update -r 100
2) jeg henter en tidligere version af en bestemt fil:

  svn update -r 33 fil.txt

3) filen fil.txt eksisterede ikke under revision 33, altså slettes den fra mit lokale dir.

Hvilken svn kommando kan afsløre for mig at en fil er i denne gamle (ikke-eksisterende) version?

('svn status -uv' opregner kun filen, hvis den eksisterer lokalt i mit dir.)

/Kristian ( SVN newbee )