PHP <-> C??

Hej.

Jeg har et problem med flooding af et debatforum, baseret på
standard-programmet phpBB. Jeg prøvede, på den officielle vej ind i
forummet, at checke hvor brugeren kom fra i verden. Mit program virker
fint nok, men flooderne hopper direkte på phpBB uden om webstedets
knapper, så floodingen fortsætter. Jeg ved godt at funktionen
"gethostbyaddr" findes i PHP, men programsystemet phpBB kommer i 2 nye
versioner om året, så jeg ville hellere kalde mit c-program på en eller
anden måde, så der returneres en 'nogo' for illegale domnæer.

Mit program kan sagtens laves så det er et program der kaldes med en
IP-adresse og returnerer en statuskode, altså noget der kunne kaldes med
noget der ligner "system" fra PHP.

Jeg er ikke PHP-programmør, så kan nogen venligst fortælle mig om man
kan kalde mit c-program på nogen mulig måde?

M.v.h.
Søren H. Sørensen