Re: versionstyring

On Thu, 25 May 2006 23:14:00 +0200, Morten wrote:

> Hvordan gør I? Laver I bare en dags arbejde derhjemme, for derefter at
> lave en enkelt 'commit'?

En måde at løse det problem på er at bruge et versionsstyringssystem
der er "distributeret".

Så kan du lave commits lokalt og senere synkronisere med repositoriet
på arbejdet.

svk bygger på subversion og er et sådant.

darcs, monotone, GNU arch, Bazaar-NG, Mercurial og de fleste af de
andre nyere systemer kan også.

(Jeg har kun brugt darcs og er godt tilfreds med det).

> Mit strategi er at lave en commit per feature/bugfix som jeg får til at
> virke for på den måde at få hele historikken med.

Det synes jeg plejer at være en god strategi.

  Mvh.

   Adam

svk:       <http://svk.elixus.org/>
darcs:     <http://www.darcs.net/>
monotone:  <http://www.venge.net/monotone/>
GNU arch:  <http://www.gnu.org/software/gnu-arch/>
Bazaar-NG: <http://bazaar-vcs.org/>
Mercurial: <http://www.selenic.com/mercurial/wiki/index.cgi>

--
 "Our hero regains consciousness at the feet of a             Adam Sjøgren
  sarcastic alien..."                                    sslug@sslug