Re: [PROGRAMMERING] Hvordan finder jeg det næste tal?

On Thursday 11 May 2006 22:08, Hans Schou wrote:

> OK, alle filer beynder med "temp"

> men hvad skal du med basename?

Havde ikke lige tænkt på at jeg kunne bruge echo.  :-)

> For debug, brug:
> set -x

Det vil jeg huske. Som du kan se af en af mine andre mails, så fik jeg det til
at virke. Men det er jo nok ikke sidste gang jeg skal debugge et
bash-script.  :-)

--

        |\     _,,,---,,_       Greetings, Jens
      |,4-  ) )-,_. ,\ (  `'-'  sslug@sslug
A modern US Navy cruiser now requires 26 tons of manuals. This is enough to
affect the vessel's performance.
                     -- `New Scientist' article on the paperless office