Alt+Tab og Multiple desktops i KDE

Jeg kører KDE under Fedora Code 4. Efter min sidste opdatering med yum (hvor
jeg bl.a. fik en ny kerne) kan jeg ikke længere bruge Alt+Tab, for at skifte
til programmer på en anden desktop. Hvad er gået galt?

Jeg kan selvfølgelig heller ikke huske hvordan det er jeg tjekker versionen på
min kerne og mi KDE, så det vil jeg også gerne have hjælp til.  :-)

--

        |\     _,,,---,,_       Greetings, Jens
      |,4-  ) )-,_. ,\ (  `'-'  sslug@sslug
A neat house is the sign of a wasted life.