Re: [PROGRAMMERING] panden mod en mur ... gtkmm og kdevelop

Mandag den 1. maj 2006 10:40 skrev Morten Bo Nielsen:
> hej
>

> Jeg har spildt meget tid her i weekenden, og det har været meget
> frusterende, men lad os være konstruktive i stedet.

Jeg kan kun være _tilnærmelsesvis_ konstruktiv.

> Jeg vil gerne bruge gtkmm, da c++ er cool og den også virker og er nem at
> installe på windows under msvc++. Qt blev lagt i skuffen da windows delen
> kostede 1500€.

Hvis du laver open source, så er Qt4 GPL på Windows.
Hvis du laver lukket source, så er Qt _rigeligt_ de 1500€ værd.

Qt er langt højere kvalitet, særligt i dokumentationsdelen.

Bemærk iøvrigt at hvis du ikke _distribuerer_ din applikation uden for din
virksomhed, kan du bruge Qt4 som GPL under "private enjoyment", efter min og
manges opfattelse. Det er måske ikke helt moralsk/etisk korrekt, men i
overenstemmelse med licensen.

Mvh

Mads

I don't even consider working for MS Shops, or shops with extensive MS
deployment anymore. These companies are rape victims, and too self-abusive to
get away. Why waste time trying to help those who will not help themselves?
                                                       - David C. Manchester