Re: [PROGRAMMERING] C# nybegynder spørgsmål omkring ændring af array størrelse

Kim Schulz wrote:
On Sun, 30 Apr 2006 11:37:47 +0200
Jacob Atzen <sslug@sslug> wrote:

On Sun, Apr 30, 2006 at 10:58:07AM +0200, Kim Schulz wrote:

jeg ville bruge et ArrayList af Strings i stedet for et almindeligt
array.

ArrayList er vist Java, i C# hedder klassen bare List. Bemærk, at med C# 2.0 er generics introduceret, så man kan få bedre typecheck af, hvad man hælder ind og ud af sine collections. Jeg mener også at have læst, at Mono understøtter generics.

De findes nu også i C#:
http://www.devhood.com/tutorials/tutorial_details.aspx?tutorial_id=582

og Ja Generics er smart nok, men nu var han nybegynder så et skridt af
gangen

Ja tak :-)

Har brugt ArrayList til at smide data fra min postgresql database over for at kunne behandle dem og det virker såvidt jeg kan se efter hensigten.

Tak for hinten.

Mvh
  Jesper K. Pedersen