Re: [PROGRAMMERING] Konstante template argumenter i C++

On Fri, 21 Apr 2006 13:05:33 +0200, Mads Bondo Dydensborg wrote:

> Jeg vil gerne tvinge brugere af min template til at de strenge de sender med
> skal være const.

Har det ingen indflydelse, at din template specificerer, at name er af
type const std::string?

> Jeg forstår ikke hvad du mener med returværdien?

Man kunne også tolke, det lidt man ser af din template, derhen, at det
var en funktionstemplate; derfor returværdi:-)

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen